.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
موج شكايت از رسانه ها در راه است

موجي از شكايت ها عليه رسانه ها، برخي مطبوعات و خصوصا سايت ها در راه است.

به گزارش جهان، بر اساس اخبار رسيده، موجي از شكايت ها عليه رسانه ها، برخي مطبوعات و خصوصا سايت ها در راه است.

به گفته يك منبع آگاه، نظر به انتقادات تند رسانه ها نسبت به برخي جريانات محدود انحرافي در دولت، يكي از نزديكان رئيس جمهور كه خود يد طولايي در شكايت از رسانه ها، خصوصا مطبوعات و سايت هاي اصولگرا دارد، پيشنهاد نموده است كه برخي از اين شكايت ها زودتر در محافل قضايي طرح شود.

گويا اصرار وي در طرح اينچنين شكاياتي به اين خاطر است كه مسؤولان و دست اندركاران رسانه ها بدين ترتيب دائما در حال احضار به دادگاه و آماده كردن خود براي توضيحات خواهند بود.

وي با تشكيل گروهي براي رصد دقيق تر نشريات و سايت ها، ابراز داشته است كه حتي در صورت عدم نيل به نتيجه در طرح اين شكايات، دست كم مسؤولان اين رسانه ها و به ويژه مطبوعات و سايت هاي اصولگراي منتقد دولت، نسبت به دولت محافظه كار و محتاط مي گردند.

اين در حالي است كه رئيس جمهور پيشتر از اين، در مراسم روز خبرنگار با انتقاد از کساني که عليه منتقدين شکايت طرح مي‌کنند اظهار داشته بود:

من اين رويه را قبول ندارم که بخواهيم با نويسنده اي به خاطر نقدي که نوشته است برخورد کنيم و بخواهيم به هر قيمتي که شده او را محکوم کنيم. ... اگر هم دستگاه ها شکايتي مطرح کرده اند آن را در روز خبرنگار صفر کرديم و اکنون هم اعلام مي‌کنيم که اگر دستگاهي شکايتي از خبرنگاران دارد آن را پس بگيرد. ... فردي در مقاله خود بدون نام بردن از کسي مطلبي را درباره يک شيوه نادرست نوشته است اما مي‌گويند چون به فلان آقا خورده است بايد پيگيري شود. بالاخره مقاله مي‌نويسند که به فلان آقا بربخورد، دردش بيايد و خود را اصلاح کند....

بر اساس مطالبي كه دكتر احمدي نژاد در اين جلسه بيان داشته و رويه خود ايشان نيز مي باشد، انجام اين گروكشي مطبوعاتي با طرح انبوه شكايات از طرف يكي از نزديكان ايشان احتمالا با واكنش منفي رئيس جمهور مواجه خواهد شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.058 seconds.